Social Icons

Pages

Minggu, 06 Januari 2013

Windows 7 Codecs 3.9.4

All the codecs you need for Windows 7 to play AVIs, DVDs and more!

It does not contain a media player and it does not associate file-types. With the Windows 7 codec package installed you will be able to use any media player, limited only by the players' capabilities, to play all
movies and video clips. Streaming video is supported in several formats in all popular web browsers. Users of the Windows 7 media center codecs have the ability to choose what is installed and where to install it using the public redistributable. After installation you can select to remove specific portions without removing the entire package. You can also re-add the removed items at any time.



Shark007 - 26.68MB (Freeware)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

DEMI KESUKSESAN,,,,,!!!!

 

Sample text

Senyuman merupakan hal kecil yang dapat membuat hidup ini menjadi lebih mudah
“Sakit dalam perjuangan itu hanya sementara. Bisa jadi Anda rasakan dalam semenit, sejam, sehari, atau setahun. Namun jika menyerah, rasa sakit itu akan terasa selamanya”

Sample Text

Jika kita hanya mengerjakan yang sudah kita ketahui, kapankah kita akan mendapat pengetahuan yang baru ? Melakukan yang belum kita ketahui adalah pintu menuju pengetahuan.

Sample Text

MAS BROOOOWWW
Jangan terpaku dengan asumsi dan persepsi sendiri, karena bisa salah. Cobalah mulai membuka pikiran Kita terhadap pikiran orang lain, tentu saja dengan filter nilai-nilai yang Kita anut.